March 15, 2015

Asasi Grand Annual Dinner

Assalamualaikum.

Aku rasa dinner ni benda common lah, especially student universiti. Come on lah , dinner je pun. Ye dinner, tapi asasi sekali je seumur hidup. Takkan taknak ada kenangan manis gitu kot.

Benda first yang terlintas dalam aku punya otak is --- Which dress should I wear? Or should I wear a that 'dress mangkuk terbalik'? Habis glamour lah tu kononnya nak mangkuk terbalik bagai. End up, aku beli satu jubah, satu kaftan. Malamnya dinner, petangnya aku still tak decide baju mana yang aku nak pakai. Natijahnya --- korang jangan buat macam aku beli baju banyak-banyak.

Kitorang punya dinner dekat SACC. KItorang sewa kereta, drive dari Puncak Alam ke SACC. Penat gila serius sbb jauh. Dah lah bertolak dari Palam dalam pukul 6 ptg camtu, apa lagi kita tekan minyak kasi laju cepat sampai.

Tema? Bold and Elegant. Yang ni memang aku tak ikut. Pada aku, apa yang menarik, hah elegant lah tuh.

So here it is. A few pictures of us. Enjoy it.





My favorito of that night. Usually broccoli doesn't mix well with soup, but this one seriously yummy with it creamy soup. Slurpppp gitu.









Aku & Wani. Budak Perak. Satu group speaking dalam kelas. Masa speaking kitorang banyak lari dari topic sebab tanak miss nampak kitorang diam hahaha.



Classmates. Aina & Farah yang tak pernah berpisah (girls with head chain). Dah macam belangkas diorang ni.


Classmates. Jeffrey & Firash. Firash ni, nama sebenar dia Amirul Asyraf tapi taktau lah kenapa kitorang panggil dia Firash.







Aku Iman Dina


Kitorg punya lah bergambar sampai semua lampu dkt SACC switch off. Apa teruk benor semangat bergambar gitu. 12.30 tengah malam macam tu baru lah bertolak balik. Dah lah dengan Waze buat hal. Tawakkal je mintak-mintak tak sesat. Jalan pun lupa-lupa ingat je.

And Alhamdulillah kitorang selamat sampai tepat jam 1.30 pagi ! Nasib baik tak kena tahan dak pakcik polis kat main entrance.

And nasib baik jugak kereta sewa kitorang tak kena clamp. Fuhhh nasib baik sangat.


No comments

Post a Comment

© Nurshafinaz Nasir
Maira Gall