September 08, 2015

Life Begin in USIM

Assalamualaikum 

Alhamdulillah aku dah bergelar siswazah dalam program Sains Aktuari dan Pengurusan Risiko, USIM. Banyak benda baru yang aku nampak dan belajar dekat sini. Pada mulanya, aku asyik membezakan USIM dengan UiTM (ye lah saya kan ex-palam). Dari segi suasananya, persekitarannya, kemudahannya, kolejnya, dewan kuliahnya dan tidak dilupakan ; MAKANANNYA (i do eat a lot). Oh sungguh racist anda Shafinaz! Maafkan aku USIM, ada sebabnya aku begini.

Sememangnya aku mengharapkan surat tawaran ber'header'kan UiTM kerana 'UiTM di Hatiku'. Sampai satu tahap, aku buat keputusan untuk buat rayuan kemasukan ke UiTM. But on one night, I got a message said;

"Finaz jangan sedih tau. Kitaorang sentiasa ada dengan Finaz".


Then I realized that there's a group of friends who are welcoming me into this university. Thanks for that words, my new friends. They are trying their best to cheer me up, so that I wouldn't feel that I'm a loner. Thanks for accepting me. Oh did I ever mentioned about my twin? She is one of that group members. They take me out for a PICNIC! Even though the main reason of this picnic is to celebrate your 1st Anniversary yet I'm welcomed to join it. 

Thank you girls. 

Enjoy the photos =)



We are twinnies. I'm Nurshafinaz meanwhile she is Nurshafizah.











Pakaian kasual sesuai untuk picnic. Kite suka senang nak bersuka ria. Tak perlulah cover ayu all the time ye dok.

(Blurry picture because of 'jerebu sangat teruk')








You guys rock! Thanks Hanah Umi Mai Dina and my twin,Pijah.


Place of event : Taman Saujana Hijau,Putrajaya







No comments

Post a Comment

© Nurshafinaz Nasir
Maira Gall